Då är man linsägare nu =)

Japp hämtade de idag, inge problem med o sätta in och ta ut:) Dock skavde de lite men tydligen normalt. Ser jätte bra nu iaf =)=)


I Helgen har jag vatt hemma i kära O-ström med Killen <3 Bara slappat och varvat med film, när vi inte vatt i Ullared eller vatt och plockat svamp. Hittade 2 klänningar/linnen som ja ska ha i helgen =) Annars går ja mest runt i jeans nu när de blivit så kallt =S

Hm var hundvakt idag =) Satan va rädd Jackson blev när jag kom ut från duschen. Han är tydligen rädd för nakna människor:P Snacka om yl de blev haha xD


Idag åkte vi hem till Ö-karup, ska stanna här tills söndag =)


Sen i veckan ska jag börja med min träning igen, nu får man allt röra på fläsket igen ;)


See ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0