Jahapp, Flytta hem te helgen då :(

Japp så är det. Jobbet slutar om 2 nätter sen hem till kära o-ström igen.. Måste packa ner alla saker samt ta hem min kära cykel =) 2 Veckor ska ja vara ledig sen ska jag söka jobb i massor. Kommer sakna att inte få vara med min Älskling Simon varje dag. Han ska flytta ner till hbg.. Men vi ska ses på helgerna. Men ändå. Mer än 8 månder har gått sen vi första gången sågs.. Undra om vi håller ihop framöver. Jag hoppas iaf :)

På lördag ska jag och älsklingen till ullared. Hoppas jag får tag i lite flera klänningar/kläder då.. As kallt o gå i klänning nu har jag märkt.. =(

På måndag ska jag få linser, ska bli nice. Kunde se skit bra hehe när jag provade de:P Är juh typ blind utan, o mina glasögon e inget vidare bra dem helller. Så nya på dem oxå:P Så ska prova i 30 dagar sen får vi se om ja ska fortsätta med linserna eller hur de kommer att bli.



See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0