Sista natten på jobbet ~ Vissa människor förstår jag mig inte på

Då är det bara en natt kvar, ska bli skönt att få vara ledig. Just nu håller jag på och packar mina saker. Mkt som skall med. Håller på o tvättar de sista av mina kläder nu.

Berättade för en på mitt jobb ang om att flytta hem igen och att killen ska flytta till hbg, då sa hon; det kanske tar slut då emellan er? Jahapp jo man tackar.. Nja kanske inte redigt. Det är juh bara nu under sommaren som vi bott ihop, annars har vi juh haft distans. det är bara det att det tar en timme för mig att köra ner, innan har de tagit 30 min.. Men men bara för att man har ett distans förhållande behöver inte de betyda att de kommer att ta slut. Blev måttligt sur där..

Nej jag tror de kommer bli bra, vi kommer antagligen att ses på helgerna så..

Varför oroa sig? Vi är juh inte där nu..


Nej får ta och packa de sista nu:P Ska ta och lyfta på kläderna här och se om jag hittar nåt som är mitt.


See ya later!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0