Torsdag och ska jobba natt.

Andra natten jag går på nu. Känns att man jobbade 5 nätter i förra.. Så vad har hänt idag då? Jo Simon sökte jobb på statoil och sedan passade vi på att åka till mellbystrand maxi, köpte 2 paket jumbo räkor för 49:- st samt 5 kg räkor för 129:- inte så farligt faktiskt. Samt 2 baguetter för 15:- Så det blir skagenbaguett ikväll och sedan iväg till jobbet proppmätt =)=) Haha satt och skrattade för mig själv när jag och Simon åkte hem ifrån maxi, en rolig händelse som hände på jobbet. Jag satt och skrattade och Simon satt och kollade skumt på mig så jag skrattade bara ännu mera..


Och på Lördag blir det Lite kräftor och räkor och sånt gott =) Kanske en nubbe till ;)


Dags och kolla vidare =) See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0