Så arg man kan bli på de som skapar grupper på Facebook...

Kommunal finns på fb och de anser att de är socialdemokratier.. Men bara för att skaparen är det, ska vi då som är med i kommunal bli påverkade av deras inlägg att rösta på (S) ? Jag tycker det är jätte dålig stil. Jag tycker inte man ska påverka andra att rösta på ett parti bara för att man själv tycker om just det partiet. Vi har alla olika åsikter så varför accepterar man inte bara dem och går vidare. Varför hänga upp sig på de åsikter som sticker utanför ens egna ramar? Ibland förstår jag mig inte på folk!

Det ska bli intressant och se vilka som kommer att sitta på tronen efter valet. Tycker synd att det bara kretsar runt 2 st partier nu, det finns flera andra partier att välja emellan. Är man inte (S) då är man tydligen (M). Hm ja just de ja.. Eller inte!!


Och må största eller lilla parti vinna =)







Så hur har min dag annars varit? Jo den har vatt jätte bra. Gick upp vid 11 och sen har ja spelat och kollat film med Älsklingen =) Var uppe i affären och fick handlat lite mjölk. Får äta resterna sen igår, grillad kyckling, med klyftpotatis och bearnaise sås =)


Dags och logga kram hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0