Ikväll blir det inflyttningsfest =)

Ska bli kul. Har man nåt roligt i det tråkiga som man lever i nu. Sjukskriven hela sommaren av farbror doktorn och jobbet blev så klart inte glada. Men shit happends.

Linda, en god vän till mig ska ha fest, för hon har flyttat till en jätte fin 1:a. Marklgh oxå xD Gott =) Grille blir det idag till lunch och sen fest på kvällen. Hoppas det blir fint väder ikväll. Har inte lust att byta leggings mot jeans...

Min pojkvän är och jobbar, hela dagen 9-19.15. Så vi träffas inte förräns senare ikväll. Får se hur länge man stannar hos Linda :) Fick iaf en eller ja 2 pussar på kinden innan han gick till jobbet =) Han är så söt, igår grillade han kyckling till mig:) As gott. Så jag ska ta och fixa lite här innan jag åker =)

Tror jag ska lägga en ny bakrgunds bild på datan och göra ett hjärta av rosblad (om de inte vissnat)
Vart vete tusan, men men.

Just nu lyssnar jag på peppmusik, så man inte blir en tråkig stofil ikväll.

Black eyed peas - Imma be rocking that body

Blir alkoholfri vin för mig ikväll, annars kan jag inte köra hem :) Ska bli intressant och se om man klarar det. Ens hjärna har juh en tendens att inbilla att det är alkohol.. Men men.

Dags och göra sig iordning, får nog leta upp min kofta med. För fy vad kallt det är =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0