Jag är hellre en ärlig och sanningens människa än att ha falska vänner och tycka synd om mig själv.

Och vad vill jag ha sagt med detta? Jo det att varför säga att man inte har vänner, eller att det är ingen som bjuder med mig osv. När man inte gör det själv? Snacka skit och sedan ljuga och vara någon annan inför andra?

Boulshit enligt mig.

Bättre och vara 1 person, och det är sig själv. Jag anser att det är bättre att vara ärlig och säga som det är, än att ljuga..

När man sen dessutom kontrar människan, nej med då är det helt fel.. Yeah right!


Anser inte att jag är perfekt, men jag är iaf inte annorlunda mot mina vänner, oavsett om det är mot 1 eller flera!


// See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0